Livrarea produselor comandate se face prin curier, în următoarele termene estimate:

  • in condiții normale, într-un termen de maxim 48 de ore/2 zile lucrătoare sau în situații excepționale în termen de maxim 4 zile lucrătoare, în sistem door to door, cu confirmare de primire, cu mențiunea că pot să apară situații speciale independente de voința firmei de curierat și implicit a Rrraw.

Livrarea va fi efectuată la adresa specificată la plasarea comenzii. Livrările sunt posibile doar pe teritoriul României.

Costul livrării și transportul produselor

Costul de livrare a produselor pe care le comandați se calculează în funcție de modalitatea de plată aleasă și de zona în care doriți livrarea.

Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 180 lei, cu TVA inclus.

Transportul se va face prin partenerul nostru în acest sens, FAN Courier Express SRL sau cu altă companie de curierat cu care vom alege să colaborăm.

Toate produsele sunt livrate în ambalajul original, sigilat, al producătorului.

Dacă primiți o notificare privind o livrare nereușită la adresa indicată în comandă, este responsabilitatea dumneavoastră să folosiți datele primite pentru a contacta curierul și a stabili o nouă livrare.

Nu ne asumăm răspunderea pentru pierderi ce pot apărea din cauza întârzierii livrării - dacă acestea sunt cauzate de circumstanțe ce nu țin de noi sau în privința cărora nu am putut lua măsuri rezonabile pentru a pre-întâmpina întârzierea (cum ar fi lipsa disponibilității produselor în stocurile producătorilor, condiții de transport sau livrare, cazuri de forță majoră, cazuri fortuite, etc.).

Costul de livrare, precum și taxa de ramburs -unde este cazul se vor regăsi permanent în costul final al coșului de cumpărături , iar valoarea lor va fi identificată separat de prețul produselor.

Riscuri și Drept de proprietate

Deveniți proprietarul produselor comandate numai după efectuarea integrală a plății prețului (inclusiv a costurilor de livrare).

Riscul de deteriorare sau de pierdere a produselor vă este transferat în momentul în care produsele vă sunt livrate dumneavoastră, sau unei persoane desemnate de către dumneavoastră (alta decât curierul).

Politica de returnare a produselor

Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014 completată de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distantă si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distantă – art. 3, pct. (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili nu pot fi denunțate unilateral. Odată produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.

Consumatorul are obligația să primească personal coletul cu produsele comandate, iar în cazul în care coletul este deteriorat, să ceară curierului pe loc întocmirea unui proces- verbal de colet deteriorat. Consumatorul poate în acest caz, fără a deschide coletul, să refuze primirea. Nu se acceptă reclamații ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioară, nu s-a întocmit proces- verbal de “colet deteriorat”, opțiune oferită de curier.

În conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care dorește să își exercite dreptul de retragere si retur, în cazul unui produs deteriorat , trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
  • Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la recepția produsului care a făcut obiectul vânzării.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie să fie returnate OBLIGATORIU cu opțiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului să verifice conținutul și aspectul fizic al produsului returnat. În cazul în care produsele returnate nu beneficiază de această opțiune, Rrraw își rezervă dreptul de a refuza recepția acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage în totalitate răspunderea expeditorului.

Furnizorul va verifica aspectul fizic si funcțional al produselor returnate, va informa Consumatorul cu privire la starea acestora în termen de 14 zile de la data primirii returului. 

Solicitarea returului

Notificarea deciziei de retur se va face prin trimiterea următoarelor informații la adresa de e-mail contact@rrraw.ro: datele de identificare personale care au fost utilizate la plasarea comenzii, codul comenzii, codul și denumirea produsului/produselor, motivele care stau la baza returnării.

Consumatorul va transmite produsele returnate, costurile de transport fiind suportate integral de acesta, la adresa: București sector 1,strada Drumul Lăpuș nr.54,camera 1, cod poștal 013912.

După transmiterea e-mailului pentru returnarea produselor, acestea trebuie să ajungă la Rrraw in termen de 14 zile calendaristice.

 Condițiile privind starea produsului pentru care se solicită retur:

  • să fie cu etichetele specifice de identificare si ambalaje intacte.
  • să nu prezinte deteriorări de aspect fizic.
  • să nu aibă urme de folosire.

Dacă produsul returnat a fost însoțit de materiale promoționale sau cadouri, se vor returna și acestea în condițiile de aspect fizic, funcțional și ambalare așa cum au fost recepționate.

Condiții generale privind returnarea banilor către Consumator in caz de retur

Returnarea banilor se efectuează numai dacă produsul a fost achitat de către consumator și returnat la Rrraw în termenii precizați de lege (OUG 34/2014 cu toate completările ulterioare).

Returnarea banilor se poate face prin transfer bancar in cont.

Pentru produsele returnate în primele 14 zile calendaristice de la achiziție, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile calendaristice de la data când Rrraw a recepționat produsul/produsele returnat(e).